Benvinguts! Cal dir que aquests dies seran bàsicament plujosos a practicament tot el territori català, en posterioritat és probable que vingui una entrada d'aire fred, ja veurem el que passa..

dissabte, 27 de juny del 2009

EL TEMPS D'ESTIU

Com podem veure estreno aquesta pàgina el dia 27 de juny de 2009 amb un blog d'estiu. Això em fa pensar amb el blog del temps de 3cat24.cat, penso que jo també tinc dret a informar i que qui vulgui comentar doncs li donc el dret de fer-ho.
Doncs be anem a informar sobre aquesta entrada d'estiu, que, fa pensar que és molt calorosa, però també hi acompanyen les tempestes, que en molts casos és extremadament forta i acompanyada de calamarsa. Doncs estiu humit cap a les zones de muntanya i sec a la costa daurada i part de la costa central. Temperatures força altes per aquesta època però també son habituals.
Núvols de tempesta que va fotografiar en 3catmeteo24:
Son nuvols espectaculars de les tempestes d'ahir, fetes pel meu company 3catmeteo24. En aquests casos les tempestes van ser molt irregulars, tant com a intensitat com al territori on van caure.


Els mammatus espectaculars que va penjar Eloi cordomí, en molts casos anaven acompanyats de tempesta, i en alguns casos no van deixar ni una gota.

Amb això acabo el blog d'avui.

2 comentaris:

  1. Hola!!
    Sóc el 3catmeteo24 del blog del 3cat24!
    el blog que has fet està molt i molt bé! endevant! Si vols ajuda en alguna cosa aquí estic a més també pots consultar el meu blog!

    Josep!

    ResponElimina